Офіційний веб-сайт
  Департамент соціального захисту населення
Полтавської обласної державної адміністрації

 

 

 

Звернення громадян

Відділ роботи з кадрами, зверненнями громадян: 63-09-30, 63-09-28

         Прийом громадян в Департаменті проводиться за телефоном «гарячої» телефонної лінії                                                                          0 800 500 620

Телефон приймальні : 68-12-32; факс 63-09-31

  • Режим роботи:
    понеділок 8:00 - 17:00
    вівторок
    середа
    четвер
    п'ятниця 8:00 – 15:45
    обідня перерва 12:00 – 12:45
  • Порядки особистого та виізного прийому громадян директором, першим заступником, заступниками директора Департаменту

    Графік особистого прийому громадян керівниками Міністерства соціальної політики України

    Графік прийому громадян у Департаменті соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації на 2020 рік

    Графік роботи постійно діючих прямих телефонних ліній в Департаменті соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації на вересень 2020 року

    Телефонний довідник Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації, установ та закладів системи соціального захисту населення Полтавської області

    Графік прийому громадян керівництвом облдержадміністрації на 2020 рік

    Графік виїзного прийому громадян керівництвом Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації на січень-березень 2020 року

    Інформація про зарезервовані ліжко-місця для тимчасового перебування бездомних осіб в осінньо-зимовий період 2019-2020 років

    Перелік діючих на території Полтавської області центрів (секторів, служб, відділів, пунктів, відділень) обліку станом

    Електронні звернення