РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ Департаменту праці та соціального захисту населення
від 26 грудня 2013 року № 1
Про стан дотримання фінансово – Органи праці та соціального захисту населення є розпорядниками в 2013 році 1,8 млрд. грн. визначених в державному та місцевих бюджетах на забезпечення державних соціальних гарантій. Колегія вирішила: 2. Першому заступнику директора Департаменту праці та соціального захисту населення Черняк Н.С., заступнику директора Департаменту праці Матуйзо С.В., начальнику Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат Гречаник Л.І., начальнику Обласної комунальної установи технічного нагляду та фінансового контролю Третяк С.Ю.: 2.3 З метою підвищення фахового рівня працівників бухгалтерських служб підвідомчих установ організувати проведення навчальних семінарів. що півріччя 3.2 Забезпечити повну ротацію районів з метою перевірки правильності та дотримання термінів призначення державних соціальних допомог управліннями праці та соціального захисту населення області. 4. Начальникам управлінь праці та соціального захисту населення, директорам будинків-інтернатів, директорам територіальних центрів: 4.1 Встановити дієвий персональний контроль за використанням бюджетних коштів загального та спеціального фонду; 4.2 Забезпечити дотримання фінансової дисципліни шляхом забезпечення виконання діючих законодавчих актів, підвищення фахового рівня працівників, підбору та укомплектування кадрами; 4.3 Інформувати Департамент та Обласну комунальну установу ТНФК про виявлені в ході перевірок порушення фінансово-бюджетної дисципліни, в триденний термін після закінчення ревізії (перевірки) направляти один примірник акту ревізії (перевірки) на адресу Департаменту праці та письмове пояснення з приводу фінансових порушень. 5. Начальникам управлінь праці та соціального захисту населення райдержадміністрацій, виконкомів міських, районних у містах рад: 6. Директорам будинків-інтернатів Кобеляцького психоневрологічного (Ільяшенку М.О.), Новосанжарського дитячого (Шкурпелі В.П.), Горбанівського пансіонату ветеранів війни та праці (Чабану М.Н.) забезпечити повне усунення фінансових порушень виявлених за результатами ревізії ДФІ в Полтавській області в 2013 році. 7. Директорам територіальних центрів соціального обслуговування: 7.2 Посилити контроль за якісним наданням соціальних послуг та надання послуг громадянам, які мають право на їх отримання відповідно до чинного законодавства; 8.1 Забезпечити використання пенсійних коштів підопічних будинків-інтернатів та стаціонарних відділень територіальних центрів відповідно до п.9 Порядку перерахування Пенсійним фондом України або органами праці та соціального захисту населення коштів установам (закладам), у яких особи перебувають на повному державному утриманні, затвердженого постановою КМУ від 04.03.04р. № 269; 8.2 Встановити системний контроль за нарахуванням та виплатою заробітної плати відповідно до норм діючого законодавства; 8.3 Кошти, які надходять на відновлення касових видатків загального фонду, проведених у минулих бюджетних періодах перераховувати до доходів відповідного бюджету. 9. Заступнику начальника Обласної комунальної установи ТНФК (Сальній О.В.): відповідно до плану 9.2 Проводити аналіз матеріалів ревізій підвідомчих установ та надавати пропозиції Департаменту праці щодо вжиття заходів та проведення відповідних міроприємств по запобіганню фактам допущених порушень фінансово-бюджетної дисципліни; 9.3 Встановити постійний моніторинг стану відшкодування збитків, виявлених ревізіями в установах системи соціального захисту;
Голова колегії Л.В. КорнієнкоСекретар колегії О.В. Олійник |